Interia rusza z 2. edycją akcji #niechzobaczą i #niechusłyszą. Partnerem KOPD

Interia rusza z 2. edycją akcji #niechzobaczą i #niechusłyszą. Partnerem KOPD

W Światowy Dzień Walki z Depresją Interia łączy siły z Komitetem Ochrony Praw Dziecka i uruchamia 2. edycję akcji #niechzobaczą i #niechusłyszą. W jej ramach pojawi się nowy odcinek podcastu Katarzyny Zdanowicz „Pomiędzy wersami”. Gościem programu będzie Marcin Bosak. Aktor opowie m.in. o zmaganiach z depresją.

2. edycja naszej akcji jest odpowiedzią na coraz bardziej palący problem depresji u dzieci i młodzieży. Wspólnie z ekspertami wytłumaczymy czym jest depresja oraz obalimy popularne mity, które narosły wokół tej choroby. Przyjrzymy się jej objawom i poznamy historie gwiazd, które w pewnym momencie życia musiały zmierzyć się z tą chorobą (Marcin Bosak, Michał Czernecki, Adriana Dadci-Smoliniec)mówi Marta Podczarska, koordynatorka akcji #niechzobaczą i #niechusłyszą w Grupie Interia.

Inicjatywa Interii jest bardzo potrzebna. Niestety, ale dzieci zmagające się z chorobami i zaburzeniami psychicznymi ciągle natrafiają na mur niezrozumienia w domu, szkole i środowisku rówieśniczym. Dlatego należy głośno mówić o depresji i zdrowiu psychicznym. Bardzo się cieszymy, że nasze Stowarzyszenie może być częścią akcji #niechzobaczą i #niechusłysząmówi Mirosława Kątna, przewodnicząca Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Akcja Interii oprócz popularyzowania wiedzy o zdrowiu psychicznym zachęca do korzystania z telefonów zaufania dla dzieci i młodzieży. Jej pierwsza edycja przyciągnęła 355 tys.unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali prawie 520 tys. odsłon*.

Komitet Ochrony Praw Dziecka jest ogólnopolską organizacją pożytku publicznego, która od 40 lat zajmuje się ochroną praw i interesów dzieci. Wspiera rodziny w kryzysie oraz dzieci doświadczające przemocy emocjonalnej, fizycznej i seksualnej oraz zaniedbań i niewłaściwej opieki. Stowarzyszenie prowadzi m.in. działalność interwencyjną, profilaktyczną oraz edukacyjno- szkoleniową.

Komitet Ochrony Praw Dziecka jest partnerem merytorycznym akcji #niechzobaczą i #niechusłyszą.

***

Według Mediapanelu w styczniu 2022 roku strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały prawie 21 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 2 mld odsłon

*Dane Interii

Powrót