Kampania 1% 2010 podsumowanie

Kampania 1% 2010 podsumowanie

Layout prasowy ukazał się w następujących tytułach:
Sens – 25 lutego
Puls Biznesu – 4 marca
Super TV – 15 marca
Imperium TV – 22 marca
Informacje o możliwości przekazania 1% ukazały się także na łamach:
Gazety Wyborczej- wpis w dniu 3 marca oraz 22 kwietnia
Polityki- 17 marca
W internecie  bannery ukazały się:
na portalu MediaNews
http://www.medianews.com.pl/ 
na stronie internetowej Radia PIN od 29.03 do 12.04
Firma badawcza Gemius SA przeprowadziła kampanię bannerową w okresie 29.03- 11.04
Naszą kampanię wsparły również portale finansowe:
Billboard ukazał się na stronach: notowania.pb.pl, kariera.pb.pl oraz logistyka.pb.pl w dniach od 26.04 do 28.04.2010 r.
Przygotowaniem bannerów oraz przeformatowaniem powierzchni prasowych pod konkretne tytuły, zajął się nasz nieoceniony Grafik, Mateusz Hodor.
Wszystkim bardzo dziękujemy za pomoc i życzliwość! 

Powrót

Skip to content