Pod koniec grudnia 2009 roku ruszyła kampania społeczna ” Moja mama, mój tata, ich rozwód”.
Liczba rozwodów wzrasta z roku na rok. Rozwód lub rozstanie to sytuacja bardzo trudna emocjonalnie dla wszystkich członków rodziny a w szczególności dla dzieci. Rozwodzący się rodzice skupieni na swoich emocjach i konfliktach, zapominają o potrzebach dzieci. Często w konfliktach to dzieci stają się kartą przetargową a rodzice manipulują nimi, ograniczając im kontakt z drugim rodzicem.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości na temat problemu społecznego, że dzieci rozwodzących się i rozwiedzionych rodziców kochają i potrzebują obojga rodziców.
Drugim celem jest promocja oferty pomocowej Komitetu Ochrony Praw Dziecka, który oferuje kompleksową pomoc dzieciom i rodzinom w sytuacji rozwodu.
Jeśli potrzebujesz pomocy dla dziecka lub siebie – zgłoś się do najbliższego oddziału KOPD. www.kopd.pl
Kampania Moja mama, mój tata, ich rozwód zaplanowana została w terminie 26.12 – 31.01 i objęła:
Prasę
Layout ukazał się w następujących tytułach prasowych:
Pani Domu, Prześlij przepis, Samo zdrowie, Polityka, Wprost, Przegląd, In Style, Dobre Rady, Sens, Newsweek, Poradnik Domowy, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Metro, M jak mama, Moje mieszkanie.
Internet
Kampanię objął patronatem serwis eDziecko- zamieszczona została informacja prasowa oraz banner
W kampanii wsparły nas również następujące portale: O2, Polki, Wizaż, Baby online. Kampanię internetową zapewnił także Gemius. W akcji wsparł nas portal wp.pl
W wyniku przeprowadzenia kampanii przez Gemius (od 15.02 do 28.02), reklama dotarła do 106 317 użytkowników. Wyświetlono użytkownikom 116 917 reklam.
Outdoor
Na terenie Warszawy, Poznania, Krakowa, Gdańska, Łodzi,Katowic ukazały się citylighty w ilości 27 sztuk. Zapewniona została dobra lokalizacja ekspozycji.
Radia
Spot, wyprodukowany dzięk uprzejmości Studia Agora S.A, emitowany jest w radiostacjach Agory – Roxy FM, TOK FM, Złote Przeboje.
Telewizje
Z uwagi na brak spotu video, postawiliśmy przede wszystkim na wsparcie redakcyjne. O kampanii mówiliśmy w programach: Pytanie na sniadanie 20.01, TVP Info 9.01. Planujemy także wizyty w Dzień dobry TVN oraz Kawie czy herbacie.
Powrót