Konferencja „CSR – dobra wola, misja czy konieczność?” już za tydzień (3 października – czwartek). Szczegółowy program na stronie: www.konferencje.media.com.pl a w nim m.in.: → „CSR: to się mierzy” – Irena Pichola, dyrektor, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu PwC → „Fair play – sposób działania i wyznacznik strategii organizacji” – Monika Jabłkowska, dyrektor departamentu strategii i relacji inwestorskich banku BPH SA → „Nestlé. Tworzenie wspólnej wartości – harwardzki model prowadzenia biznesu w praktyce” – Małgorzata Szlendak, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej i PR Nestlé Polska SA → „Odpowiedzialność wobec współczesnego konsumenta na podstawie strategii i działań CSR firmy Coca-Cola” – Beata Ptaszyńska-Jedynak, public affairs and communications manager Coca-Cola Poland Services → „CSR wobec dostawców – utrapienie czy konieczność?” – Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SKM SAR, prezes fundacji Ad Artis Serdecznie zapraszamy do udziału; zasady uczestnictwa na: www.konferencje.media.com.pl
Powrót
ul. Oleandrów 6, III piętro, 00-629 Warszawa
22 6269419
kopd@kopd.pl
Nr konta bankowego: 56 1750 0009 0000 0000 0094 6389
facebook